ZAPRASZAMY NA EDYCJĘ VIII
ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ KWIECIEŃ 2024 ROKU
Studia Podyplomowe „Zarządzanie Środowiskiem i Gospodarka Odpadami” trwają dwa semestry i obejmują 160 godzin zajęć (10 zjazdów).
Zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele w godz. 8.00 – 16.00, w trybie zdalnym.
Kandydaci na Studia Podyplomowe „Zarządzanie Środowiskiem i Gospodarka Odpadami” muszą mieć ukończone studia wyższe (dyplom przynajmniej na poziomie licencjackim lub inżynierskim).
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie wymaganych opłat.
Studia podyplomowe „Zarządzanie Środowiskiem i Gospodarka Odpadami” kończą się egzaminami z przedmiotów przewidzianych w programie studiów podyplomowych po I i II semestrze. Studia nie kończą się pracą dyplomową.
KOSZT STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
Opłata za studia podyplomowe wynosi 4 600 zł przy płatności jednorazowej lub 4 800 zł jeżeli płatne w dwóch ratach semestralnych
po 2 400 zł.
Studia realizowane będą w trybie zdalnym (Ms Teams), poza pierwszym zjazdem, który odbędzie się stacjonarnie na Kampusie SGGW
w Warszawie w dniach 20 – 21 kwietnia 2024 r. Harmonogram zjazdów w I i II semestrze dostępny jest w zakładce Harmonogram zjazdów.
Studia Podyplomowe „Zarządzanie Środowiskiem i Gospodarka Odpadami” trwają dwa semestry i obejmują 160 godzin zajęć (10 zjazdów).
Zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele w godz. 9.00 – 17.00, w trybie zdalnym.
W procesie rekrutacji zaleca się podanie adresu mailowego, do którego dotychczas nie został przypisany program Ms Teams firmowy bądź szkolny, co po utworzeniu konta uczelnianego pozwoli na uniknięcie problemów technicznych w korzystaniu z Ms Teams SGGW.
- Po dokonaniu zapisu na studia podyplomowe w systemie IRK, zostanie zmieniony Państwa status na „zakwalifikowany”. W dalszej kolejności otrzymacie Państwo wiadomość mailową z informacją potwierdzającą zmianę statusu, danymi do uiszczenia opłaty za studia oraz wymogami dotyczącymi przygotowania dokumentacji rekrutacyjnej. Po otrzymaniu i zaksięgowaniu opłaty przez SGGW w Warszawie, w systemie IRK na Państwa koncie w polu Decyzja pojawi się informacja „Przyjęty”.
FAKTURY
Informacja dla osób, którym czesne pokrywa zakład pracy i potrzebują faktury
WAŻNE: Jeżeli porzebują Państwo faktury to w pierwszej kolejności koniecznie należy ustalić ze swoim Działem Księgowym jak ma dana faktura wyglądać, w szczególności kto powinien być NABYWCĄ, a kto PŁATNIKIEM. Po ustaleniu tych niezbędnych informacji proszę postępować zgodnie z poniżej umieszczonymi wytycznymi.
I. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest SŁUCHACZ
1) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spsrodowisko@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).
2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: spsrodowisko@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).
II. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest INSTYTUCJA/FIRMA
3) Warunkiem wystawienia faktury pro forma lub faktury VAT, gdzie NABYWCĄ jak i PŁATNIKIEM ma być Instytucja/Firma jest podpisania dwustronnej Umowy o świadczenie usług edukacyjnych pomiędzy Instytucją/Firmą a SGGW. W celu otrzymania Umowy wraz z instrukcją należy przesłać wiadomość mailową na adres spsrodowisko@sggw.edu.pl z prośbą o przesłanie wzoru takiego dokumentu, a w przypadku ewentualnych wątpliwości czy pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 605 428 173.
Po podpisaniu umowy dwustronnej pomiędzy Instytucją/Firmą a SGGW w celu uzyskania:
– faktury prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spsrodowisko@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz);
– faktury PRO FORMA prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spsrodowisko@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).